woensdag 9 juni 2010

Allerlei leuks!!!

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer even met een korte update van onze belevenissen van de afgelopen weken

Er zijn weer genoeg leuke dingen gebeurd. Zo zijn papa, mama en ik maandag 17 mei naar de dierentuin geweest! Dat kreeg ik cadeau, omdat ik zo goed op de wc ga tegenwoordig. We waren bij de Beekse Bergen. Daar kun je door het park wandelen, maar ook met de bus en zelfs met de boot! Natuurlijk hebben we alles gedaan en ik vond het allemaal even leuk! We hebben vooral lekker lang bij de apen staan kijken. Wat een gekke dieren zijn dat!

Verder hebben we natuurlijk al een paar keer kunnen genieten van het heerlijke weer. Lekker in de tuin spelen en ik heb zelfs al een paar keer in het badje gezeten! Laat de zomer maar definitief komen!

Wat is er verder nog gebeurd? Oh ja afgelopen weekend hebben Noud en Marlot bij ons gelogeerd. Dat was super gezellig. Zaterdag hebben we heerlijk met water gespeeld in de tuin en zondag zijn we met z’n allen naar de kinderboerderij/speeltuin geweest. Dat was ook erg gezellig. Kijk maar naar de foto’s!

Nou, dit was het wel weer even. Tot de volgende keer!

Dikke kus, Norian (en natuurlijk van Leanne!)

Geen opmerkingen: